Mi az a távsegítség és mire jó?

Vannak olyan problémák, amelyek megoldásához nem szükséges a helyszínen lenni, mert távolról is meg lehet őket oldani. A távsegítő alkalmazással interneten keresztül, biztonságos távoli asztali kapcsolat mellett lehetséges számítógépének beállítása, technikai nehézségeinek megoldása.

A távsegítség program arra jó, hogy az Ön beleegyezésével, interneten keresztül bejelentkezhessek számítógépébe/laptopjába és úgy javíthassam meg gépét, mintha előtte ülnék. Távsegítség használható minden olyan esetben, amikor a számítógéppel/laptoppal kapcsolatban szoftveres probléma merül fel vagy kisebb beállítási nehézségek adódnak pl. nem működik a levelezés, a nyomtatás vagy nem tud bejelentkezni valahova. Segítségével telepíthetünk programokat és eltávolíthatunk alkalmazásokat is, azonban hardveres problémák megoldására nem alkalmazható. 

 

Előnyei 

 

*Mennyire biztonságos? 

A távsegítség használata teljesen biztonságos, mivel a kapcsolat titkosított csatornán keresztül zajlik, így annak tartalmához, számítógépének adataihoz harmadik személy nem férhet hozzá. Az AnyDesk program indítása után egyedi azonosító kódot generál, és mindaddig nem lehet belépni gépére, amíg nem engedélyezi azt. Az engedélyezést minden egyes alkalommal meg kell tenni ha távsegítséget kér, ezzel biztosítva azt, hogy jogtalanul ne lehessen gépére kapcsolódni. Segítségnyújtás során nem a háttérben dolgozom, bejelentkezést követően ugyanazt a képet látom, mint Ön, ezért nyomon követhet mindent, ami a számítógépével történik.

 

Hogy működik a távsegítség és mi kell hozzá? 

 

A távsegítséghez az AnyDesk 6.0.7 szoftver szükséges

 

1. Vegye fel velem a kapcsolatot és mondja el / írja le pontosan a tapasztalt problémát.

2. Amennyiben a felmerült hiba távsegítség útján javítható, annak megkezdéséhez az alábbi szoftver szükséges. Ehhez kérem, kattintson az alábbi képre, töltse le az alkalmazást és futtassa számítógépén:

 

 

3. Telefonon diktálja be Nekem a program által kiírt 9 jegyű azonosítót (Ez a munkaállomás): 

   

 

4. Amint létrejött a kapcsolat az alábbi ablak ugrik fel. Kattintson az "Elfogadás" gombra:

 

Ha nem jelenik meg az azonosító, akkor a számítógép nincs internethez csatlakoztatva! Ez esetben ezt ellenőrizni szükséges.

Távsegítség közben előfordulhat, hogy újra kell indítani a gépet. Ebben az esetben szükség lehet a fent leírt 3. pont újbóli elvégzésére, és a jelszó ismételt megadására!

Ez az oldal a SPEEDPAGE weboldal készítővel készült